5 עובדות שכדאי שתדעו על ההשפעה של מחסור בשינה על הקריירה שלכם :

להיות עובד במציאות של היום, עם כל התפתחות הטכנולוגיה, זו משימה לא קלה עבור הגוף שלנו.

אם בעבר אנשים היו בתנועה במהלך היום ובכושר בגלל עבודה פיזית, היום מרבית העבודות בשוק דורשות עבודה מול מחשב למשך שעות ארוכות, יש לנו פחות זמן לאימון גופני, מה שגורם לכאבי גב כרוניים ולחץ על עמוד השדרה שנגרם כתוצאה מישיבה ממושכת מול מסך.

כאשר יש לנו קריירה, אנו מקנים חשיבות למקום העבודה, לנעליים שננעל – שיהיו נוחות ושיאפשרו לנו לבלות יום שלם בנוחות, אך מה קורה עם הגב שלנו בשעת השינה בלילה?

שעות הלילה הן הזמן של הגוף שלנו לנוח, להיטען מחדש, להוריד את הלחץ מעמוד השדרה וככל שנישן שינה טובה, רצופה ועמוקה, כך היום שלנו למחרת יראה טוב יותר.
אין זה סוד ששינה טובה עוזרת לשיפור יכולת הריכוז, לרמת האנרגיה של הגוף ולמצב הרוח הכללי.

על מנת לתפקד בצורה טובה בעבודה, רצוי לישון לפחות 7 שעות שינה ברציפות של שינה עמוקה ואיכותית.


כיצד חוסר שינה משפיע על התפקוד בעבודה?

  • תשומת לב ויכולת ריכוז – אם אתם מבחינים שהראש שלכם נסחף למקומות אחרים בזמן העבודה ואם אתם מוצרים את עצמכם עושים מאמץ להתרכז גם בביצוע משימות פשוטות.
  • חוסר סבלנות – כאשר אנו עייפים, אנו חסרי סבלנות לאנשים, דבר שיכול להיות בעייתי בתפקידים מסויימים, במיוחד אם אתם נותני שירות או עובדים בשיתוף פעולה עם צוות גדול.
  • זמן תגובה – זו יכולה להיות בעיה גדולה במשרות מסויימות. במיוחד אם יש לכם תפקיד שדורש אחריות עם תגובה מיידית בתנאי לחץ וגם מסכן אתכם בעת נהיגה במצב עייפות, מאחר וזה עניין של כמה שניות בין חיים או מוות בזמן תאונה.
  • קבלת החלטות – אם אתם עדיין מתקשים לקבל החלטות או לפתור דילמות ושהחשיבה היצירתית מחוץ לקופסה שלכם נעלמה, סביר להניח שאתם זקוקים לעוד שעות שינה.
  • פגיעה בזכרון כתוצאה ממחסור בשינה – כאשר אנו סובלים ממחסור בשינה, זה יכול להשפיע גם על הזכרון שלנו. על היכולת לשליפת מידע נדרש או אפילו לזכור סדרת מספרים ובמקרים חריגים- אפילו לשכוח מה עשינו אתמול או דברים שהתחייבנו אליהם.
  • פגיעה במערכת החיסון – כאשר הגוף לא מקבל מספיק שעות שינה, הוא נמצא במצב של סטרס שמשפיע על התפקוד השוטף, מחליש את הגוף ויכול לגרום למערכת החיסון להיחלש, כך שנהיה חולים ועייפים יותר ויש השפעה על תפקוד המערכות השונות בגוף שיכול להוביל לבעיות נוספות כגון לחץ דם, עייפות, השמנה וכד'.

 


כיצד ניתן לשפר את איכות התפקוד שלנו בעבודה?

  • ראשית, השתדלו ללכת לישון בשעה סבירה שתאפשר לכם לפחות 8-9 שעות שינה רצופות.
    גם אם נורא בא לכם לראות עוד כמה פרקים בסדרה שאתם עוקבים אחריה בשעות הלילה, זכרו כי השעה-שעתיים הללו יעלו לכם ביוקר מחר במהלך העבודה. נסו לנתב את זמן הצפייה בטלוויזיה לסופי השבוע או שעות הערב המוקדמות.
  • השתדלו לעשות פעילות גופנית מתי שמתאפשר, גם אם זו רק הליכה של 20-30 דק' פעמיים שלוש בשבוע, זה יעזור להרפות את השרירים ולשחרר את המתח הנצבר בעבודה.
  • מומלץ לעשות מדיטציה או דמיון מודרך לפני השינה, זה יכול לעזור להוריד את רמות הסטרס של הגוף ולאפשר לגוף להירדם יותר בקלות, במיוחד אם סדר היום שלכם עמוס ואינטנסיבי בדרך כלל.
  • השתדלו להימנע מקפאין בשעות אחר הצהריים ואילך. השפעת הקפאין לפעמים נשארת בגוף שלנו למשך 6-8 שעות, מה שיקשה עלינו להירדם מאוחר יותר.
  • על מה אתם ישנים בלילה? שינה על מזרן איכותי עם ספוג זיכרון (ויסקו) או טופר, שכבת נוחות למזרן שיקנו לגוף שלכם את התמיכה שהוא זקוק לה.

כאשר הגוף ישן על מזרן מספוג זיכרון (ויסקו) או טופר למזרן עם ספוג זיכרון  (ויסקו) – מעין שכבת נוחות שעוטפת את הגוף באזורי העומס ומפזרת את הלחץ מעמוד השדרה והכתפיים ומקנה תמיכה לכל הגוף, זה מאפשר לו להשתחרר מהלחץ שצבר במהלך היום, להירגע, ולישון שינה עמוקה וטובה יותר.

במיוחד אם אתם עובדים בישיבה מול מחשב למשך שעות ארוכות, סביר להניח שכל אזור השכמות שלכם תפוס בצורה כרונית ושאתם סובלים מכאבי גב ואף מיגרנות במקרים חריגים יותר.


איך לבחור מזרן איכותי לתמיכה בגב?

אנשים רבים לא נותנים מספיק חשיבות לאיכות מזרן לשינה, ומתפשרים בד"כ על מחיר או מותג.

כאשר בוחרים מזרן, מומלץ לבחור במזרן עם ספוג זיכרון (ויסקו) שיקנה לכם איכות בלתי מתפשרת בשמירה על בריאות הגב, שמירה על טמפרטורת הגוף בזמן השינה, תמיכה ופיזור של אזורי הלחץ ובחירה במותג בעל ניסיון שיאפשר לכם להתנסות במזרן ולהחזירו לאחר שבועיים שלושה של התנסות במידה והוא לא נוח לכם.


הוספת טופר למזרן שלכם בבית

במידה וכבר יש לכם מזרן יקר בבית שעדיין במצב תקין, תוכלו להוסיף שכבת נוחות, טופר מפנקת עם ספוג זיכרון (ויסקו).

טופר הוא שכבת נוחות שמניחים על המזרן. טופר העשוי מספוג זיכרון (ויסקו) מתאים את עצמו לגוף ולנקודות העומס, מלבישים אותו מעל המזרן ומשדרגים את איכות השינה בצורה משמעותית בעלות מינימלית.

במיוחד לנשים בהריון או נשים שהן אימהות, שבד"כ סובלות יותר מכאבי גב בעקבות שינויים פיזיולוגיים הקשורים בהריון ולידה, יחד עם ילדים שמתעוררים עדיין בלילה, שימוש במזרן מספוג זיכרון (ויסקו) או טופר מספוג זיכרון (ויסקו) יכול להקנות הקלה בכאבי הגב ולשפר את איכות השינה בזמן שכן מתאפשר להן לישון.

כיום מרבית בתי המלון היוקרתיים משתמשים מזרנים עם ספוג זיכרון, מה שמעניק לאורחים חווית שינה אחרת, שמשפיעה על ההנאה מהחופשה. למה שלא תשנו כל לילה בצורה מפנקת?


למה לקנות מזרן של פנדה?

חברת פנדה היא חברה מובילה בתחום מזרנים וטופרים העשויים מספוג זיכרון (ויסקו). מוצרי השינה של חברת פנדה איכותיים עם תווי תקן בינלאומיים מחמירים. חברת פנדה שמה דגש על השירות והיא מעניקה תקופת ניסיון על כל המוצרים.
למשל, יש 100 לילות ניסיון למזרן.  לחברת פנדה אין חנות פיזית והם מוכרים את המוצרים שלהם רק דרך אתר אינטרנט, מה שגורם למחירים של המוצרים שלהם להיות משתלמים במיוחד.

התקדמו למוצרי השינה של פנדה ושדרגו את איכות השינה שלכם עוד היום !


הנחה ברכישת מזרן פנדה או טופר למזרן

בנוסף, ארגנו לכם הנחה  של 5% ברכישת מוצרי פנדה עם הקוד :

Pandazzz&2bmommy

קחו בחשבון שההנחה היא לזמן מוגבל, אל תפספסו את הזדמנות לשדרג את השינה שלכם!

לפרטים נוספים והזמנה לחצו כאן >>

 

 

כללי

השאר תגובה