פתיחת חנות באיביי, איך למכור באיביי, איך לעשות כסף באיביי Ebay

אז איך לעשות כסף באיביי? איך למכור באיביי? סדרת סרטונים במתנה לצפיה עם הצצה לסודות של המוכרים הגדולים באיביי

אלפי ישראלים כבר גילו לאורך השנים את המסחר ברשת ואת הקניון הוירטואלי הבינלאומי – איביי. 

לפני כשלוש שנים חברה הציעה לי להצטרף אליה לקורס מסחר באיביי שהולך ללמד איך למכור באיביי. הקורס היה מטעם מט"י והעביר אותו אסי צור.

אמרתי לה שאני עובדת מעולה עם Ebay בגלל טרנדי מאם, בלוג האונליין שופינג שלי, ושאני מכירה את החוקים ושהיום , כל מה שרוצים לדעת, יש ברשת ובחינם. יש המון טוטוריאלס להכל, אפילו לאיך למכור באיביי.

היא אמרה שהיא הולכת, אבל משהו בתוכי אמר לי שכדאי לי ללכת. ללמוד, להעשיר את עצמי. מאז התואר באוניברסיטה לא למדתי או הייתי בלימודים וזה יכול להיות שינוי מרענן בהתחשב בעובדה שאני עובדת מהבית ולא רואה הרבה אנשים ומגדלת תאומות בנות שנתיים ועוד ילד רוב הזמן לבד בבית.

נרשמתי יחד איתה לקורס דרך מט"י.

עצם העובדה שקניתי בעיקר באיביי , נתנה לי נקודת פתיחה מצוינת, אבל היו אנשים שרק נכנסו לאיביי פעם פעמיים בחייהם ולא ביצעו שם שום דבר. אנשים צעירים , מבוגרים, נשים וגברים, שבאו כדי ללמוד איך עושים כסף ברשת בעבודה מהבית.

את הקורס כאמור הנחה אסי צור, ממכללת שטרודל שמעביר מזה שנים קורסים על מסחר ב – EBAY ועשה בעצמו לא מעט רווחים והכנסות ממגוון חנויות שיש לו ברשת.

 

בקורס אסי עבר איתנו על כל היסודות למכירה באיביי, לימד אותנו איך לפתוח חנות באיביי, מה החוקים החדשים למכירה באיביי, איך עושים את זה נכון , מה זה דרופשיפינג וכל מה שצריך לדעת כדי להתחיל עסק משלך באיביי. 

יצאתי מהקורס שארך כ-3 חודשים, כשכבר יש לי למעלה מ-10 מכירות וכ-100 דולר ביד מכל מיני שטויות ומוצרים חדשים וישנים שהיו לי בבית.

גיליתי שאפשר למכור הכל באיביי! כולל פחיות ריקות, טלפונים שבורים ואפילו מטבעות של כסף ישראלי שאנשים ברחבי העולם ישמחו לקנות.

מסתבר שכל השוק הזה של יד שניה ב EBAY משגשג. ויש אנשים שמכורים לקניות יד שניה. 

כך למשל, מכרתי למישהי בארצות הברית 10 בגדי גוף ישנים של התאומות שלי, שעברו לא מעט כביסות, בגדי גוף של קרטרס וסטוצי, שעלו בממוצע 3 דולר. מכרתי אותם בכ-20 דולר + 25 דולר דמי משלוח. שמתי תמונות של הפריטים לפני כן והיא כל כך התלהבה כשקיבלה את החבילה.

ובינינו, היא חיה בארצות הברית, היא יכולה להזמין פריטים ברשת ללא דמי משלוח בעלות של 2-4$ לפריט חדש. אבל מי אני שאתווכח?

עם הזמן התחלתי להעיף כל מיני מזכרות, דברים ישנים שהיו בבית ואף התחלתי להזמין תכשיטים ובגדים מאתרים סיניים ולהציע אותם למכירה.

 

כמה זמן לוקח לעשות כסף ממכירות באיביי? 

בואו נהיה כנים, ההצלחה לא מגיעה בין לילה. זה לוקח זמן, ניסיון, השקעה.

בהתחלה השקעתי קצת יותר זמן בחיפוש פריטים, במחקר על מה נמכר טוב, אתם בעצם מקימים עסק משלכם מבלי להוציא כסף. ההכנסות נכנסות ישר לחשבון הפייפאל שממנו אפשר למשוך כסף לחשבון השקלי שלכם בארץ.

עם הזמן התחלתי גם להעמיק בנושא הדרופשיפינג שזה בעצם להיות ספק משנה. כלומר – להציג בחנות באיביי פריטים של מוכרים מחו"ל, לבצע מכירה, להעביר הזמנה לספק בחו"ל, הוא מטפל בהכל ושולח, אתם מבצעים מעקב ומוודאים שהכל בסדר וגוזרים קופון על העסקה. 

תנו לי לגלות לכם סוד קטן, 90% מהחנויות באיביי עובדות ככה, עם דרופשיפינג.

 

כשיצאתי מהקורס הבסיסי עשיתי מחקר מקיף כדי לנסות לאתר ספקים אך בהמשך פשוט עשיתי את הקורס המתקדם של אסי כדי ללמוד איך לעשות נכון את הדברים וגיליתי שם הרבה דברים שאילו ידעתי אותם קודם , הייתי חוסכת לעצמי הרבה טעויות, כולל סגירה של החשבון שלי בסופו של דבר בגלל ספק שעשה לי תקלות עם מוצרים. אבל, יש גם לזה פתרון שאותו למדתי בקורס ההמשך.

אסי צור הבין את הצורך של מוכרים בקורס מקיף, ארוך, שכולל תמיכה טכנית ואישית עבור מוכרים באיביי כדי שתוכלו לתת תשתית ובסיס טוב לעסק שלכם, וליצור חנות וגם רשת של חנויות בהמשך, שיניבו לכם הכנסה פסיבית.

אחד הדברים שהייתי הכי נהנית מהם היה לשמוע את ה"גלינג" הזה באפליקציה של איביי שבישר על עוד עסקה שהתבצעה ולפעמים 5-10 עסקאות בלילה שהודיעו על כך שהרווחתי עוד 5,10 או 20 דולר.

מי שמתמיד יכול תוך כמה חודשים לייצר הכנסה מתוך רווחים באיביי של כמה מאות דולרים בחודש באופן קבוע בהשקעה של כשעה ביום.

זה לא באמת קשה. צריך רק לאהוב את העניין של מסחר אלקטרוני ברשת ולאהוב לקנות וזה זורם ובכיף.

ממש נהניתי בתקופה הזו ואני מציעה לכל אחד מכם שיש לו מעט גישה למכירות ולקניות לתת את המתנה הנהדרת הזו לעצמכם.

אסי צור ממכללת שטרודל הוציא סדרת סרטונים עם המון טיפים ומידע לגבי מכירות באיביי, איך מתחילים ואיך כל אחד יכול להצליח בזה עם התמדה והשקעה מינימלית יחסית לכל עסק אחר שתרצו להקים ושיכניס את אותם הרווחים. והכי כיף , את הכל אתם עושים מהספה או המחשב בבית, בבית קפה או בכל מקום אחר.

עבודה מהבית לאמהות או אבות 

אם אתן בחופשת לידה כרגע או ילדתן מתישהו בשנה האחרונה ואתן מתקשות לשלב בין בית , ילדים וקריירה, קורס מכירות באיביי יכול להיות פתרון מעולה שיאפשר לכן לגדל את הילדים בבית ולייצר הכנסה נוספת למשפחה. זה מדהים כמה זה קל ברגע שמבינים את העקרונות ופועלים לפיהם.

כמו כל עסק חדש, גם כאן צריך להשקיע קצת בהתחלה, מאמץ ראשוני שישתלם לכם בהמשך.

פתיחת חנות בשופיפיי SHOPIFY

אם תרצו להקים חנות משלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות שופיפיי – SHOPIFY, מהפלטפורמות המובילות בעולם ללא ידע קודם בתכנות.

העלות היא בסביבות 30$ לחודש, אבל יש לכם חנות עומדת, מעוצבת, מקושרת לחשבון פייפאל לטובת סליקה וזה הרבה יותר נוח ואז אתם לא תלויים בחוקים של אף אחד.

כמובן שתצטרכו להשקיע עבודה בקידום החנות ופרסום אבל יש פוטנציאל מצוין לרווח גבוה יותר.

לפתיחת חנות בשופיפיי ומידע נוסף לחצו כאן 


אני בעד לייצר תשתית להכנסה נוספת עתידית.

מה איתכם?

לפוסט המקור

כללי, עבודה מהבית

השאר תגובה