28 רעיונות של עבודה מהבית לאמהות – איך למצוא עבודה לאמהות – משרות מהבית לאמהות

ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה, אבל מה לעשות, שלפעמים, עם ילדים, יכולות להיות גם מגבלות בתחום התעסוקה.

מי שמחפשת עבודה מזה תקופה, בוודאי הבחינה בריבוי המשרות המלאות ובעובדה שיש פחות משרות לאמהות או משרות גמישות מבחינת היצע, ואז הביקוש של משרות גמישות לאמהות מאוד גבוה, מה שיוצר תחרות גבוהה ושוק עבודה לא פשוט.

במיוחד אם יש לך רק חצי יום פנוי וילדים קטנים לטפל בהם ואת מעדיפה להיות זמינה לילדים ובינינו, אמהות הן לא כאלה אטרקטיביות מצד מעסיקים רבים , לצערינו, במיוחד אמהות לילדים קטנים או אמהות ליותר מ-3 ילדים.
אם את בהריון ולא מוצאת עבודה או שאת בהריון ולא יכולה להמשיך לעבוד, גם במקרה הזה יש פה מגוון הצעות לדברים שתוכלי לעשות.

רגע לפני שאת מתייאשת מחיפוש עבודה מתמשך, ריכזנו 28 רעיונות של משרות לעבודה מהבית , שיכולות להתאים להורים, אמהות או אבות שבוחרים להיות קצת יותר בבית בשביל הילדים. 


  1. כתיבת מאמרים עבודה מהבית
    אם אתם מאלו שאוהבים לכתוב או שהכתיבה באה להם בקלות על כל נושא, כדאי לכם לשקול לעשות הסבה מקצועית. יש היום המון קבוצות של בעלי עסקים בפייסבוק שמחפשים כותבי תוכן וקבוצות של כותבי תוכן. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקים עמוד פייסבוק עסקי, לכתוב מה אתם מציעים וכדאי לצרף קישורים למאמרים שכתבתם. תוכלו לפתוח בלוג עם מספר מאמרים על מנת שאנשים יוכלו להתרשם מיכולות הכתיבה שלכם.
    מבחינת מחירים – היות ויש היצע מאוד גדול של בלוגרים וכותבי תוכן מקצועיים , השוק עם מחירים מאוד משתנים, כך שעלות כתיבת מאמר יכולה לנוע בין 30 ש"ח ל-1,000. ש"ח ,תלוי בכותב וברמת הידע והמקצועיות והתמחור. אני יכולה לומר שהלקוחות לרוב יעדיפו כמובן לשלם פחות ויש אתרים שמציעים שירותי כתיבת תוכן במחירים נמוכים יחסית שנעים בין 30-50 ש"ח למאמר של 400 מילים – כתבנית, סרבולה ודומיהם. תוכלו לבקש להצטרף לצוות הכותבים שבאתר או להציע את שירותיכם כפרילאנסרים.


  2. תרגום מאמרים
    אם האנגלית שלכם ברמה גבוהה, תוכלו להציע את שירותיכם כמתרגמי מאמרים. התשלום כאן הוא קצת יותר גבוה ומשתנה בהתאם לסוג המאמר ותחומי העניין. על מאמרים אקדמיים או מחקרים, משלמים יותר.
    תוכלו לקצר תהליכים באמצעות תרגום באמצעות Google Translate  ולאחר מכן לעשות הגהה ועריכה לשונית כדי להתאים את התוכן לשפה.


  3. תרגום סרטים
    בדומה לתרגום מאמרים, תוכלו להציע גם שירותי תרגום סרטים. זה אומר שתצטרכו לראות את הסרט ולעבוד עם מערכת שבה אתם מתרגמים כל משפט או ביטוי לעברית. העבודה מעט סיזיפית ומייגעת והתשלום בדרך כלל נע בין 100-400 ש"ח לתרגום סרט. אם יש לכם סבלנות ואתם אוהבים לראות את הסרטים הכי חדשים לפני כולם, זו יכולה להיות אופציה נחמדה ליצירת הכנסה נוספת בזמנכם הפנוי.


  4. ניהול עמודי פייסבוק
    אם אתם חיות רשת או לאם יש לכם או היה לכם עסק שניהלתם בעצמכם או אם יצא לכם להתעסק קצת עם ניהול עמודי פייסבוק, וגם אם לא, אבל אתם אוהבים את הרשת ומתחברים אליה, תוכלו ללמוד ממגוון מאמרים , סרטונים וקורסים אונליין בארץ ובחו"ל, ואם האנגלית שלכם טובה אז תבחרו באופציה של חול. יש המון מידע מקצועי חינמי ביוטיוב או בכתבות ומדריכים ברשת.
    על ניהול עמוד פיסבוק לעסק קטן תוכלו לקבל בין 800-1500 ש"ח שזה כולל העלאת 2-3 פוסטים בשבוע, תחזוקה שוטפת לעמוד ומענה לפניות לקוחות.
    על ניהול עמודי פייסבוק לעסקים בינוניים וגדולים תוכלו כבר לדרוש סכומים גבוהים יותר. כמו כן, יש הרבה חברות לקידום אתרים ועסקים, אתם יכולים לפנות ולהציע את שירותיכם כפרילאנסרים.


  5. מענה על סקרים באינטרנט והשתתפות בקבוצות מיקוד
    כיום יש מספר חברות באינטרנט שנותנות לכם כסף על מענה לסקרים. התשלום מתבצע בהתאם לצבירת נקודות, בדרך כלל באמצעות המרה של הנקודות לתלושי קניה. כל מה שזה דורש מכם זה מספר דקות מדי פעם, יש תקופות שבהן תקבלו 2-3 סקרים ביום ותקופות פחות עמוסות. בכל מקרה, אין לכם מה להפסיד.
    אחד האתרים המומלצים והאמינים בתחום הוא Ipanel ותוכלו לפתוח חשבון כאןכמו כן, יש חברות שעושות קבוצות מיקוד ברחבי הארץ – אתם מגיעים לשעה- שעתיים של מפגש עם עוד כמה אנשים כדי להביע את דעתכם על מוצרים או שירותים טרם שיווקם לקהל הרחב ובדרך כלל התשלום נע בין 100-500 ש"ח למפגש כזה. זו יכולה להיות תוספת שכר נחמדה, חפשו אותם באינטרנט.


  6. חנות באיביי או אמזון ומכירת מוצרים
    אני מניחה שכבר שמעתם על האנשים הללו שהקימו עסק באיביי או אמזון. תוכלו לפתוח עסק משלכם ולמכור מוצרים ב Ebay ולקבל עליהם כסף. בין אם זה בגדים, דיסקים, צעצועים , או פריטי נוי קטנים או גדולים. תוכלו גם לעשות דרופשיפינג שזה אומר שאתם יוצרים קשר עם ספק, מציעים למכירה את המוצרים שלו ומוכרים אצלכם, כשהוא אחראי לכל האופרציה הנלויית ואתם רק גוזרים קופון על העסקה.
    עשיתי את זה במשך תקופה ואפשר להרויח סכומים לא רעים ולבנות עסק עצמאי תוך כמה חודשים, כמובן שמומלץ לעבור קורס מקצועי ומקיף כדי לדעת את החוקים ואיך זה עובד ולקבל ליווי צמוד על מנת שלא יסגרו לכם את החנות בגלל טעויות של מתלמדים, כמו שקרה לי.
    חשוב להדגיש שזה דורש השקעה ראשונית של זמן ועלויות לקורס והתמדה לאורך זמן, אבל אם תעבדו נכון, תוכלו לייצב את עצמכם כלכלית תוך מספר חודשים.
    תוכלו לקרוא  בקישור עוד על איך למכור באיביי וגם מה זה דרופשיפינג 


  7. עדכון תכנים באתרי אינטרנט
    במידה ויש לכם קצת ידע טכני, תוכלו לעבוד כמעדכני תוכן באתרי אינטרנט או כעורכים במשרה חלקית לאתרי אינטרנט גדולים, בינוניים או קטנים.
    יש המון בעלי עסקים קטנים עם אתרי אינטרנט שאין להם זמן, סבלנות או ידע בשביל לתפעל ולתחזק אותם, להעלות תכנים ולערוך אותם.


  8. בייביסיטר
    בייביסיטר זו דרך נהדרת לעשות כסף בכיף , במיוחד אם יש לכם בן או בת זוג שיכולים להיות עם הילדים בשעות הערב, אתם הולכים לבית של אנשים כדי לשמור על הילדים שלהם, ומקבלים על זה כסף.
    על בייביסיטר לילדים אפשר לקבל שכר שנע בין 30-60 שקלים בשעה, תלוי היכן אתם גרים, אבל בינינו, זו העבודה הכי קלה שיש במיוחד אם הילדים ישנים, אתם רואים טלויזיה או קוראים ומקבלים על זה תשלום. מושלם.
    וכן, זה רלונטי גם אם אתן בנות 30-40 וימי התיכון העליזים שלכן עברו מזמן.
    אני מכירה הרבה הורים שיעדיפו שאמא עם ילדים תעשה להם בייביסיטר לילדים, כי עם כל הכבוד לנערות בנות 18, אין על הניסיון שאמא אחראית ומסורה מביאה איתה.
    תוכלו לשדרג את הבייביסיטר ולהציע גם קיפול כביסה ולהגדיל את התעריף לשעה.


  9. טיפול בתינוק או פעוט 
    אם את אמא לתינוק ובחרת להמשיך את חופשת הלידה ולהאריך אותה ולהיות עם התינוק שלך בבית, תוכלי לקחת תינוק נוסף או תאומים לחצי משרה או משרה מלאה ולקבל על זה כסף.
    כמובן שזה מאוד תלוי בזה שאת נהנית מהאמהות , סבלנית, רגועה ועם ניסיון ויכולת התמודדות, אך תחשבי על זה שתוכלי לקבל הכנסה של עוד 3000-8000 ש"ח לילד או שניים, כשאת נמצאת בביתך.
    כמובן שזה יחייב ביטוח נרחב לך ולבית, טיפול בנושאי ביטוח לאומי, הצטיידות בעגלת תאומים או עגלול, והיתרון הגדול הוא שהתינוק שלך לא יגדל לבד ושהם מגיעים לגיל של כמה חודשים, הם יתחילו לתקשר ביניהם ולהעסיק אחד את השני ואני אומרת את זה מניסיון של גידול תאומות – לגדל את הבנות שלי יחד היה בחלק מהמקרים יותר פשוט מלגדל את הבן שלי כתינוק יחיד.


  10. עבודות משק בית \  סידור בתים
    אם אתם מאלו שיש להם אהבה לסדר וארגון או על גבול ה- OCD, כדאי לכם לשקול עבודות משק בית.
    התשלום נהדר, ואם אתם אוהבים לנקות ולסדר ויש לכם יכולות ארגון מרשימות ברמה שכל הארונות בבית שלכם מדוגמים, זו יכולה להיות עבודה מצוינת בשבילכם שתאפשר לכם חופש כלכלי.
    התשלום עבור עבודות משק בית בד"כ נע בין 50-100 ש"ח, תוכלו להגדיל את הרווח באמצעות הוספת עבודות גיהוץ, בישול או סידור ארונות על הדרך. קצת פיזי אבל זה כסף מצוין. אני מכירה לא מעט חברות שלי שברגע שהן הפכו לאמהות אחרי קריירה מסודרת, הן בחרו להשאר בבית עם הילדים. הן נשים משכילות ואיכותיות וכשהן הסכימו לעשות את הסוויץ' בגישה, הן גילו שהן יכולות להנות מהאימהות וגם להיות עם הילדים בבית בצורה נוחה ולהשתכר בכבוד.
    גם אם יש איתך ילדים בבית, ישתלם לך להשאיר אותם עם בייביסיטר או אם יש סבתא פנויה , ולצאת לעבוד לכמה שעות ולייצר עוד הכנסה לבית. 


  11. עבודה בתור לקוח סמוי
    זו אחת המשרות היותר נחמדות שתוכלו לעשות אם אתן אמהות שמחפשות עבודה מהבית.
    יש כיום מגוון חברות שמציעות שירותי לקוח סמוי – הן שולחות נציגים לבתי עסק, מצוידים במיקרופון ולרוב גם מצלמה, ובודקים את איכות השירות שלקוחות החברה מקבלים ולאחר מכן ממלאים דוח ומגישים אותו לחברה שמנתחת את הנתונים ומגישה אותם ללקוח.
    התשלום בד"כ לפי שעה וכולל הוצאות נסיעות, לפעמים יש לקוחות מתחום מסעדות או אופנה כך שאתם גם מקבלים הטבות נוספות.
    יש חברות לקוח סמוי שמציעות גם שירותי לקוח סמוי למוקדים טלפונים כך שאתם יושבים בבית שלכם, מתקשרים למוקד ומדברים עם נציגים כשהשיחה מוקלטת ומעבירים אותה לאחר מכן.


  12. פתיחת צהרון קטן בבית 
    אם יש לכם ילדים קטנים שחוזרים הביתה בשעות הצהריים, תוכלו להציע שירותי צהרון פרטי לעוד כמה ילדים. זה לא חייב להיות צהרון גדול, וגם 3-5 ילדים יכולים לספק תוספת הכנסה נחמדה וזה יעזור לכם להעביר את הזמן עם הילדים בשעות הצהרים.
    כמובן שמומלץ לבדוק מראש מה התקנים והדרישות ולהוסיף ביטוח לבית ולכם, אבל בהנחה שיש לכם סכום של כמה מאות שקלים על כל ילד למשך זמן של שעתיים- שלוש בצהריים, תוכלו לייצר הכנסה נוספת.


  13. שיעורים פרטיים
    אם היית מהחרשנים בכיתה וגם אם לא, תוכלי לתת שיעורים פרטיים בחשבון, שפה, או אנגלית לילדי בית ספר יסודי או תיכון, אם יש לכם ידע מקצועי בתחומים נוספים, תוכלו להציע מתן שיעורים פרטיים לילדים בביתם או ביתכם כשעלות שיעור פרטי נעה בין 70-300 ש"ח לשעה.


  14. עיצוב גרפי
    אם אתם מתחברים לתחום העיצוב הגראפי ואם יש לכם עין טובה ואתם אוהבים להיות יצירתיים או אוהבים לצייר, תשקלו ללמוד עיצוב גראפי שזה תחום שיכול להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכם.
    אפשר לעשות קורס מקצועי ולשנות מקצוע, ואפשר ללמוד מתוך סרטונים ביוטיוב איך לעצב בעצמכם באנרים ולהציע למשל חבילות עיצוב באנרים בסיסיים ללקוחות באמצעות כלים שהם לא פוטושופ ולהתחיל משם.. תוכלו לדרוש בין 300-1000 ש"ח על עיצוב באנר או חומר גרפי ובמקרים מסוימים גם הרבה יותר ולהתמקצע בתחום.


  15. מבשלת
    אם אתם בעלי כשרון במטבח ואתם נהנים מבישול וכולם אומרים לכם שאתם חייבים ללכת לתכנית מאסטר שף, תשקלו לבשל לאנשים אחרים. יש לא מעט אנשים שעושים את זה. הם מגיעים לבית של הלקוח עם מצרכים, תפריט, ומבשלים עבורו ארוחות לכל השבוע לכל בני הבית.
    בעידן ההורים הקרייריסטים של היום, הרבה הורים יעדיפו לשלם למישהו שיבשל אוכל טעים ומזין להם ולילדים במקום לאכול עוד ג'אנק פוד. כמו כן, תוכלו להציע את שירותכם כמבשלים בגנים פרטיים – יש המון גנים שמחזיקים מבשלת שמגיעה לכמה שעות, מבשלת, והולכת הביתה.


  16. משרת טלמרקטינג מהבית
    אפשר למצוא מגוון משרות טלמרקטינג או שיחות יוצאות ללקוחות שהן עבודה מהבית שיכולה לייצר הכנסה לא רעה.


  17. מזכירה וירטואלית – מזכירה מהבית
    יש כיום חברות שמציעות שירותי מזכירה וירטואלית או מזכירה להשכרה עבור חברות וארגונים ככח עזר משלים או מחליף ובעיקר עבור עסקים עצמאיים.
    בדרך כלל זה כולל מענה טלפוני ללקוחות, לקיחת הודעות, לפעמים נותנים גם משימות של מענה למיילים ועוד מגוון פעולות אדמינסטרטיביות באופן זמני או חד פעמי. תוכלו לחפש חברות כאלו באינטרנט ולהציע את שירותכם.


  18. כתיבת בלוג – לעשות כסף מבלוג
    הידעתם? מבלוג אפשר לעשות כסף. אמנם צריך להשקיע הרבה ולכתוב ולהתמיד לאורך זמן, אך בלוג פעיל לאחר תקופה , כשאתם מקפידים לאורך זמן לכתוב בין 3-7 פוסטים בשבוע, יוכל לספק לכם תוספת הכנסה.
    מעבר ליכולות התרפואיסטיות האדירות שיש בכתיבה חופשית מהבטן, זה ישפר את כישורי הכתיבה שלכם ובמידה ותתמידו לאורך זמן, יש סיכוי סביר שתוכלו לצבור קהל עוקבים נאמן, למתג את עצמכם ולהפוך עם השנים לבלוגרים מובילים.
    תוכלו לפתוח בלוג על כל דבר שמעניין אתכם – בלוג אוכל, בלוג אופנה, בלוג על קניות, על ילדים, על תחום עיסוק שאתם אוהבים, וכל דבר שמעורר בכם השראה , מספיק בשביל לכתוב על זה בהתלהבות ומהבטן.אני התחלתי לכתוב בלוג לפני 10 שנים כשבלוגים נחשבו ל"יומני היקר", לקחתי השראה מהאמהות הבלוגריות בחול שכבר אז הראו לכל העולם שבלוג הוא ערוץ מדיה וביזנס שכדאי למפרסמים לעבוד איתו, ולשמחתי, לאורך השנים, גם בישראל הקטנה הבינו שבלוגים זה משהו שיכול לתרום הרבה.
    תוכלו לקרוא כאן מאמר על איך אפשר לעשות כסף מבלוג


  19. סטייליסטית אישית
    אם כולם אומרים לך שאת פשוט יודעת להתלבש, ושחברות מבקשות ממך טיפים על מה לקנות, מה ללבוש ואיך, למה שלא תהפכי את האהבה שלך למקצוע?
    תוכלי להציע לנשים שירות שכולל סיור בקניון בחנויות בגדים, לייעץ ולהראות ללקוחה איזה לוקים מתאימים לה ולמבנה הגוף, גוון העור, השיער, ואפילו לייעץ על עשיית מייקאובר.
    יש כיום לא מעט אמהות שלקחו את הכשרון היקר מפז הזה, התחילו בקטנה ולאט לאט התקדמו לתפקידי סטייליסטית בתכניות או בתחומים נוספים.


  20. סייעת מחליפה בגן ילדים, צהרון, או מורה מחליפה
    אם יש לך סבלנות לילדים קטנים ואם יש לך סידור לילדים מדי פעם כגיבוי, תוכלי למצוא עבודה כסייעת מחליפה בגני ילדים או כמורה מחליפה.
    פשוט פונים למועצה המקומית או לעיריה ומציעים את שירותייך ברשימת ההמתנה. יש תקופות כמו למשל בחורף שאנשים חולים בתדירות גבוהה או שחלילה יש משברים ובלתמ"ים, ותמיד טוב שיש עוד מישהו לגיבוי.
    כמו כן, תוכלי גם לפרסם בפורומים מקומיים בפייסבוק שאת מציעה את שירותיך כבייביסיטר לימים שבהם הילדים קמים חולים בבוקר ושישמרו את הטלפון שלך למקרי חירום. יש לא מעט הורים קרייריסטים במשרות תובעניות שלא יכולים כל פעם להיעדר מהעבודה וישמחו לדעת שיש מישהו אחראי וזמין במקרים מסוג זה.


  21. עובדת זמנית
    במידה ואת גמישה עם הילדים, כדאי לפנות לחברות כח אדם ולהציע אותך כעובדת זמנית מחליפה כך שיתכן שמדי פעם יקראו לך למלא מקום של עובדים בתחומים שונים – מזכירות, איוש חנות ועוד מגוון משרות שונות. מומלץ לפנות לחברות ההשמה הגדולות, הן בדרך כלל אוהבות להציע פתרונות מגוונים ללקוחות שלהם.


  22. כתיבת ספר לאמזון פרסום EBOOK – ספר דיגיטלי
    אם האנגלית שלכם ברמה גבוהה ויש לכם ידע מקצועי בנושא מסוים ואפילו ידע מתוך ניסיון חיים כמו למשל – 30 טיפים לאמהות ל-3 ילדים, או טיפים לבית מסודר וכו'. תחשבו על מדריכים שימושיים שאנשים ישמחו לקרוא ולכו על זה.
    פרסום EBOOK – ספר דיגיטלי , יכול להיות בכל נושא שתבחרו והוא יכול להיות קצר עם 10 עמודים או ארוך עם עשרות או מאות.
    יש מדריכים ביוטיוב או באמזון שיסבירו לכם איך עושים את זה. כמובן שצריך להשקיע וזה השקעה בתשתיות שיכולה בהמשך להניב רווחים נחמדים ותוספת הכנסה. אך כדאי לנצל את הזמן הפנוי ולהפיק ממנו תועלת.


  23. מכירת תמונות באינטרנט 
    ישנם כיום מספר אתרי אינטרנט בחו"ל שמאפשרים לכם למכור את התמונות שלכם ולקבל על זה כסף. אמנם זה לוקח זמן עד שרואים באמת רווחים, אך במידה ותשקיעו ותעלו מאות תמונות בנושאים שונים – אתם יכולים אפילו סתם לצאת לפארק ולצלם פרחים, נופים, או לצאת אל מחוץ לעיר ולצלם עשרות תמונות.
    התגמול בד"כ עומד על כ-50% מהרווחים, אך בהחלט יתכן מצב שפתאום תהיה תמונה שאנשים ימצאו אותה מיוחדת והיא תקבל דירוג גבוה ואנשים ירכשו אותה בכמויות גדולות. אתם אפילו לא חייבים מצלמה מקצועית ומספיק רק טלפון נייד עם הגדרות צילום ברזולוציה גבוהה ומשקל של מעל 1 מגה לתמונה. ראו את זה כסוג של השקעה לטווח הרחוק.
    הנה כמה אתרים עם מאגרי תמונות שתוכלו לפתוח בהם חשבון ולהיות מתוגמלים עבורם. נדרשת אנגלית ברמה בסיסית: 
    123RF
    Shutterstock

    Fotolia

    Crestock


  24. דוג ווקר – בייביסיטר לכלבים
    אם את חובבת חיות, תוכלי לפרסם בשכונה שלך שאת נותנת שירותי דוג ווקר.
    גם אם יש לך תינוק איתך בבית, תוכלי לשים אותו במנשא ולקחת כלב לטיול בחוץ, כולכם תהנו מזה והתשלום לא רע עבור חצי שעה של טיול בחוץ עם הכלב וזה יכול לרענן לך את השגרה ולגרום לילד שלך להנאה רבה.


  25. בניית אתרי אינטרנט
    אם יש לכם קצת ידע טכני, תוכלו לעשות קורס בסיסי על הקמת אתרי וורדפרס או הקמת אתר בוויקס שלא דורשת ידע טכני, ואם יש לכם הרבה ידע טכני, תוכלו ללמוד בעצמכם איך לעשות את זה מכל מיני טוטוריאלס ביוטיוב.
    על בניית אתרי אינטרנט אפשר לייצר תוספת הכנסה נחמדה, במיוחד אם אתם מתחילים תוכלו לגבות מחירים נמוכים ביחס לשוק, שיהפכו אתכם לאופציה אטרקטיבית, לבנות תיק עבודות, ואם תעשו עבודה טובה- סביר להניח שהיא תעבור מפה לאוזן ויגיעו אליכם לקוחות נוספים ותוכלו לאט לאט להתמקצע בתחום ולעשות מזה כסף לא רע בזמנכם הפנוי, כשהילדים אינם או ישנים.


  26. שירותי פרילאנס דרך FIVERR
    פייבר – או FIVERR , הוא אתר שמהווה זירת מפגש בין אלפי נותני שירותים ללקוחות פוטנציאלים מכל העולם.
    האתר התחיל בקונספט של – הכל ב-5$, כך שעד לפני שנתיים שלוש, יכלתם למצוא מגוון שירותים בעלות של 5 דולרים בלבד כגון : עיצוב לוגו, כתיבת תוכן, תרגום, הפצה ברשתות חברתיות, מגוון פעולות אדמינסטרטיביות , ייעוץ אסטרולוגי , יש גם כל מיני שירותים הזויים כמו אנשים ששרים או עושים וידאו שקשור אליכם כשהשם שלכם מוטמע בתוכו , אבל זה עובד ועובד טוב!
    בפייבר תוכלו להציע דברים שאתם יודעים לעשות, פשוט תעיינו בעשרות הקטגוריות ובטוח תמצאו משהו או שניים שאתם יכולים להציע לאנשים אחרים ולקבל על זה כסף.
    חשוב לציין שבשנים האחרונות פייבר ממזמן לא מציע שירותים ב-5$ ובד"כ אלו שירותים בסיסיים אך אני עבדתי עם לא מעט ספקים משם בתחומים שונים ויש שם מבחר בעלי מקצוע טובים ואיכותיים, אז מומלץ לכם לבדוק.


  27. לגברים או נשים – הנדימן \  הנדיוומן
    בימינו יש נשים שיודעות לקדוח במקדחה או לתקן דברים בבית, אך גם אבות לפעמים נופלים לאזור הזה של חוסר עבודה. אם יש לכם ידיים טובות, תוכלו להציע את שירותכם כהנדימן במיוחד באזור תל אביב. מדובר על גיחות קטנות שיכולות לייצר תוספת הכנסה נחמדה.


  28. פתיחת ערוץ YouTube – וידאו בלוג – VLOG
    אם אתם אוהבים לדבר מול מצלמה ויש לכם מה להגיד בנושא מסויים, תוכלו לפתוח וידאו בלוג שבו אתם מעדכנים ומעלים סרטונים על בסיס קבוע.
    אתם לא חייבים מצלמה מקצועית, ואפילו הטלפון הסלולארי מספיק. אתם אפילו לא חייבים להצטלם בעצמכם אלא רק לצלם משהו סטטי ולדבר ברקע. ככל שתצליחו לקלוע עם סרטונים בנושאים חמים ומעניינים, כך הסיכוי שתוכלו לעשות כסף מהערוץ שלכם יגדל. אחרי 100 אלף צפיות בערוץ, תוכלו להשתמש במודעות גוגל ולהתחיל להרוויח. זה אמנם בסכומים קטנים אבל יכול לקרות מצב שבו סרטון שהעליתם פתאום הופך לויראלי ומקבל עשרות אלפי צפיות.
    כשהיתה לפני כמה חודשים היסטריה בכל הארץ עם הליצנים המפחידים, אני העליתי לערוץ שלי ביוטיוב סרטון בן 5 דקות, בו רואים את מסך המחשב, ואני מדברת ברקע על התופעה. תוך שבוע היו לו 41 אלף צפיות. מבינים את הכיוון?
    יש המון סרטונים ברשת על איך אפשר לעשות ערוץ וידאו מצליח ביוטיוב. יתכן ותצליחו לעשות סרטון שיהיה ממש טוב, לבנות לכם קהילה, ותוך זמן קצר להרויח סכומים יפים.



    עד כאן לבינתיים, אם יש לכם רעיונות נוספים אתם מוזמנים לשתף אותם. תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון משרות לאמהות והצעות עבודה.
    תוכלו גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו – מחפשות עבודה משרות שוות לאמהות והורים ולהתעדכן באלפי משרות מדי חודש, גם כאלו שמתאימות להורים שנמצאים בבית עם הילדים.


הורות וקריירה, מדריכים למציאת עבודה, נשים ועבודה הריון, עבודה מהבית

2 thoughts on “28 רעיונות של עבודה מהבית לאמהות – איך למצוא עבודה לאמהות – משרות מהבית לאמהות

השאר תגובה